בכל יום אנחנו שולחים את ילדנו לבית הספר, עם תקווה שירכשו השכלה, חברים חדשים ויחזרו עם מיומנויות חדשות וביטחון גדל ביכולת שלהם להתמודד עם דרישות החיים.

לעיתים הלמידה היא חוויה מטפחת ומעצימה , אך לעתים סביבת הלמידה והמפגש החברתי מהווה אתגר לא פשוט עבור ילדנו, הגורמים לכך הם רבים ומגוונים וקשורים לעתים קרובות לליקויים שונים ופערים התפתחותיים. 

בחדר הטיפול, אנו מטפלים באותם גורמים, אך אנחנו מבינים כי על מנת לחולל שינוי מהיר ומשמעותי אנחנו צריכים ליצור את התנאים המיטיבים לשינוי בסביבת החיים של הילד. לפיכך, ליווי והכוונה של הצוות החינוכי הוא חלק בלתי נפרד כמעט בכל טיפול. בשיחות עם המחנכת ומפגשים רב מקצועיים בבית הספר, אנחנו מגבשים תוכנית פעולה מתואמת בין הילד, ההורים ובית הספר. התוכנית מבוססת על הבנה עמוקה של הקשיים של הילד ויכולותיו וכוללת בין היתר תכניות חיזוקים, התאמות בסביבה החינוכית ומתן מענה לצרכים והחסכים הרגשיים בתוך מסגרת בית הספר. 

לעיתים קרובות, המצוקה של הילד מלווה גם ברגשות תסכול, חוסר אונים וכעס של צוות בית הספר וההורים, המכוונים אחד כלפי השני.

במצבים אלו ההתערבות בבית הספר נועדה לגשר על הפערים ולחדש את שיתוף הפעולה בין ההורים והצוות החינוכי. זאת מתוך הבנה ששיתוף הפעולה הוא תנאי בסיסי להצלחתו של הילד- בדיוק כפי שתיאום בין ההורים בבית תורמים לתפקודו של הילד.